Dårlig uppdate, Sorry


Vill du skippa lössisarna? då har jag bästa rekomandation, Imju fiberwig mascara jag har korta och raka ögonfrasar jag har testat alla mascaror du kan tänka dig inte bara för att jag är makeupartist utan även för jag älskar mascara, för min del ska de vara långa med mkt volym mkt mascara ska de va =) .. så jag har testat allt från isadora till chanel .. jag har verkligen testat alla mascaror i marknaden. Men ingen slår dettaa underverket.
Och ju mer du bygger på, ju längre blir dom.. och inte alls till ett dyrt pris. Detta är ett måste i sminkväskan.

 

länk <--- här kan du beställa Fiberwig och få fri frakt =)


Kommentarer
Postat av: :P

heej sussa har kollat igenomdin blogg ville bara säga att du har en sjukt bra blogg synd bara att du har slutat uppdatera :(

2010-04-23 @ 20:58:05

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0