Panduro Hobby är de bästa !!

 
Idag va jag förbi panduro i skärholmen centrum för att köpa lite vertyg för att göra anterner till min älskade dotters maskerad dräkt. Hon va på min brorsdotter maskerad kalas, jag kläde ut vår lilla pärla till en nyckelpiga
 efter som på spanska så kallar vi nyckelpiga för " Chinita " som blir på svenska Kines och vår lilla pärla e juh halv asiat så fick hon bli en underbar liten " Chinita "  <3 .

Allafall de jag vill komma fram till att när jag väl va i affären så hitta jag massa tyger, pärlor, små kristaller, glitter knappar i alla olika fomer hundratals färger.. allt du kan tänka dig..  hur great är inte de???

Så jag fick hur många ideer som heslt, här ska de stylas om kläder samt skor. Så iställer för att kasta gammalt som bara tar plats i garderobern så kan man styla om de och använda de som nytt plagg =D ... smart vah ??
Så jag kommer efter all denna julrush börja ficka om ett par pums jag typ användt en gång och styla till dom till riktiga heta pums.. ;) kommer förstår vissa vilder på de jag fixar om här på bloggen.. !!!

Så jag rekomenderar verkligen denna butik PANDURO HOBBY ..!!!

Kommentarer

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0