Här är de !!

så nu är de klart tittat på Nelly Rean .. och hitta massa med fynd som jag ville få hem. Men går juh inte och få hem allt min vill. Men tänkte visa lite av de jag köpa hem och de som jag önska jag kunde köpa hem.

  

   


Och när de gäller skor;

   
  

dessa plag e vad som jag fasna mes på och orka va kvar i Rean de va så mkt folk inne samtidigt att de gick knappast att klicka sig fram någonstans =S ( suck ) .. !!!!
Visst de e inga vinter skor precis, men ned så låg pris som de va på dessa skor så funkar de att köpa till sig till nästa sommar elr ett riktig fynd till Ny år / fester !!


Kommentarer
Postat av: Patty

Hello Sunshine =D



Kul att du är tillbaka !!!



Gud vad snygga plagg...gillade speciellt klänningen med färger och skinnjackan.



Ser emot alla grymma modetips xD



Kram!!!

2009-11-16 @ 21:30:32
URL: http://patitas.blogg.se/

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0