Vällkommen !

Detta är en Mode blogg For The Record ingen vardags blogg där jag skriver om min vardag, utan dennna blogg har jag skapat för att dela med mig om massor av tips och trips inom makeup, hår, kläder, skor , väskor och  accessoarer. Vilket jag har ett stort öga för och intresse.. vill dela med mig av de jag får uppleva inom Skönhet/Mode !!

De majoriet av befolkningen gillar, denna blogg kommer vara både för kvinnor och men. Allt från Glamour till Street och allt från lyx till fynd, när de gäller street kommer sambon att hjälpa till då de inte e min största sida !
Jag hoppas ni gillar er resa med denna Mode blogg har ni tips som ni skulle vilja dela med er är de bara att maila till bloggens mail adress !!





Kommentarer

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0