Ge dig själv Fukt !!

Som ni själva känner så är de hur kallt som helst ute.. man kan inte äns prata i mobil utan att handen frys till is =S   !!! De man oftas kan glömma är ansiktet. Se till att - INTE - glömma en riktig bra fukt creme samt rengöring tvål som behåller fukten i ansiktet. När de är så pass kallt ute, så torkar de ut ansiktet totalt.. kanske visa har redan fått uppleva de !!



Så jag har tagit en bild på de serie jag bruckar ha på vintrarna och de funkar alldeles utmärkt till denna ut torkande period. Denna serie Eucerin ph5 är framtagen för känslig hud därför blir huden extra fin för den är försiktig med huden. Specillt när de är så kallt ute, huden på ansiktet får juh ta mest stryk. Serien går att köpa operfymerat elr mild perfymerat. 



Jag vill rekomendera och säga att om de är så att du blivit jätte utorkad och fått lite öppna sår, vilket man bruckar få vid munöppningen sidan och samma sak vid näsan. Då rekomenderar jag att du använder operfymerad creme för annars kommer de svida och såret kommer mer irriterad.  
 
1 ph5 Waslotion; de funkar både för ansikte och kropp. Huden känns mjuk och skyddar från uttorkning.

2 ph5 Lotion ; 24 timmars återfukning, huen blir baby mjuk.. vilket jag alltid får höra. Och frågar mig vad jag använder.

3 ph5 Creme; den ger långvarig fukttillskott till hudcellerna. Resutat av denna ansikt cremer är att huden blir silkeslen och skyddas. Efter som den aktiverar sin naturliga försvar. man kan verkligen känna de.

Denna serie kan du köpa på Apoteket. Ge dig själv lite FUKT


Kommentarer

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0