AirFlash.

Har ni testat Fundation i spray form? ,, jag va lite skeptisk till de i början men blev tipsat av en vänina. Så jag passa på att skaffa mig en för några år sen da.. de va ett tag sen.

Men känner ändå att jag måste rekomendera, för att Dior Skin Airflash är nog en kvinnas dröm.
Det är den bästa fondationen jag testat, dock kom jag på den nu eftre som jag anväder den mest på sommaren då den är väldigt tunn. Och  100% täckande, man får en sån fin hud får alltid frågan om vad jag använder när jag har den. Därför ville jag dela med mig denna under verk. Nr 300 använder jag på sommarn efter som man är som brunast.Det är bara att spraya ansikte, sen brukar jag bara jämna ut lite lätt med fingrarna hur änkelt som helst.  Men som jag sagt för vill du ha bra resultat måste du även ha bra kvalitet.

så jag talar för Dior nu.. sen dom andra Airflash Fondationen har jag ej lagt öga på. Så vet inte om man får samma resultat som jag talar om. Kom även ihåg att skaka ordentligt innan andväning.



Kommentarer

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0