Fransar är super het !!

Fick denna super heta väska av min man <3 .. Fransar är ett måste hemma,  alla fall nån typ av plapg elr accessoar. Fransar ska man vara försiktig med , bara för att de är het betyder de inte att du ska ha allt i franssar. Man vill juh inte se ut som en vandrande franspanel !!



Jag valde ljus grått för att fransarna syns mer än vad de gjorde på den svarta varianten. Super är den eftre som den är ganska stor får plats med allt möjligt. Själv brukar jag lägga i lite blöjor,våtservett,haklapp och massa annat min dotter behöver samt de jag behöver och ändå ser de inte propp fullt ut. Super het o prkatis väska som du hittar på H&M.


Kommentarer
Postat av: Linda

Wow vilka bakverk hon gör! Helt otroliga, tack för länken!



Mvh Linda Runn

2010-06-10 @ 00:15:15
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0