NELLY SUCKSSSSSS.

Jag är skit förbannad på Nelly.Com

                                                               
Shit alltså jag ska aldrig mer handla på Nelly.Com, halva min garderob är därifrån dom har juh snygga skor och as snygga kläder, väskor, smyken osv. Men deras SERVICE SUCKS  really.

För ca 3 månader sen fick jag ett paket hem skickat från dom med en super söt sommar klänning.
Den va super fin vardags klänning men efter som jag inte beställt den och jag va in te sugen på att behålla den för att jag blivit super spinkig och de såg ut som en soppåse på mig. :(
Så jag ville kontakta Nelly så klart och fråga varför jag hade fått en klänning hem skickat !

1: Så hade de inget nr man kan nå dom på så man måste maila på nån typa av - chatt/mail - du skriver de du undrar i en mail sen så svara de tillbax i samma ruta typ där man skriver sin fråga. Så de blir juh en hel de mail om du ska ha massa svar på olika fråger. Och de är olika som tar imot ditt mail så man måste skriva samma sak fast mer specifikt ett antal gånger. TRO MIG ENS TÅLLAMOD HINNER RINNA UT  innan man har fått sin fråga svarad.

2: OK, de bad om ursäkt eftre kanske 20 mail fram o tillbax och talade om för mig att retuner klänningen bara. Jag skulle förstår inte behöva betala något för returporto elr andra extra kosnader.jahap de låter juh logiskt tänkte jag.. NÄÄÄ HÄÄÄ !!!  Jag får hem eftre ca 2-3 v en PÅMINNELSE att returportot ej är betald och en påminnelseavgift på 50 kr  tillsammans blev de ca 100 kr som dom vill ha in snarast. :S Jahap samma jävla PROJEKT igen med dom där ficking mailen fram och tillbax. De bad mig ringa till ett ett annat bolag som tar hand om deras fakturer osv. Jag ringde dom berätta vad som har hänt, men dom hänvisar mig tillbax till NELLY.COM till nån jävla databas typ som svara på fråger. OK för att göra den tråckiga historia kort.

3: Till sist får jag mitt 364553736:e mail fr Nelly där de står klart o tydligt att de ska ta bort denna påminnelse.UUUFFFFFF vilken lättnad. Och bestämnd att aldrig mer hanlda där.. to much drama for ett misstag de har gjort. SKITEN BARA DROPPA NER FRÅN BREV LÅDAN , sen ska jag kämpa i flera dar för att de ska ta ansvar för sina misstag. SKIT BUTIK.

                                           

4:
Tror ni de är över NOOOOOOOOOOOOOO. Idag får jag en INKASSOKRAV på hela 400kr  som ska betalas senast på fredag. WTF .. när jag ser detta så kokar jag som aldrig för. TROT NI INTE ATT JAG FÅR GÖRA SAMMA JÄVLA PROJEKT IGENNNNNN. Fast denna gången var de inte mellan Nelly och Klarna AB nu var det ett till jävla bolga jag va tvungen att bollas fram och tillbax till. Tills jag va helt beslutsatt att STÄMMA O POLISANMÄLA. oj oj oj när jag nämnde de.. shiet då kom massa nr upp på Nelly mailet och fick en egen handläggare från tredjebolat. shit vilket jävla pankaka de blev för en liten jävla klänning som nån fr Nelly skrev fel jävla adress på. OCH SÅ KLART AV ALLA SVERGIES IVÅNARE . mitt jävla adress blev de.!!

Detta har så klart tagits väld allvarlig så jag hota med stämning. Så de ttredje bolaget " min handlägare # ska fixa detta till mig så INKASSO KRAVEN ligger vilandes till utredningen är klar.

SÄGER BARA EN SAK HANDLA INTE DÄR, OM DE SKULLE HÄNDA NÅTT HAR DE INGE NUMMER  PÅ NELLY.COM DU KOMMMER INTE KUNNA KONTAKTA DOM OM NÅGOT HÄNDER ALLT ÄR GENOM MAIL. DET ÄR TYDLIGEN INTE FÖRSTA GÅNGEN NÅTT HÄNDER PÅ NELLY. FLERA HAR BLIVIT LURADE. TILL OCH MED kenzas.se SOM
ÄR VÄLDIG STOR BLOGGESKA. MAN HAR HÖRT HÄR OCH DÄR ATT DE ÄR LURIGA MEN JAG HAR EJ LYSSNAT. SÅ LYSSNA NI OM NI INTE VILL ATT SÅNT HÄR SKA HÄNDA.

NU SITTER MAN HÄR MED HANDLÄGGARE OCH GREJA FÖR NÅTT SOM EJ VA MITT FEL SKA REDAS UT VEM VET HUR LÄNGE DETTA SKA PÅGÅ..!!!



Är de fler som blivit lurade elr fått gå igenom liknade händelse som mig på nätet? elr F*cking Nelly?


Kommentarer

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0