Fashion för välgörenhet.. !!!



Hej blogg.. som ni vet så lanserade H&M en " Fashion against aids"-kollektion där H&M använde sig av kändisar som designat kollektionen .. de va lovely kolletion.  Det är alltid lika kul att shopppingen också blir till godgärnig. Då en viss procent går till välgörenhet. Jag älskar sånt !!!
 
Men nu så har H&M gjort en ny ”Fashion against aids”-kollektion på temat festival :D Faboulos. Den gång så har man designat den festivalinspirerade kollektionen inhouse. Kollektionen innehåller då plagg för både dam och herr samt accessoarer. Kollektionen släpptes i förra månaden (maj)  och 25% av de man handlar kommer att sänkas till HIV-organisationer. AMAZING <3



Nu när skatte pengarna har kommit tänkte jag gå och göra godgärning shopping och köpa med mig denna underbara halsband som är 2 die for..  samt denna vackra spansk liknande klänning. Jag har blivit tok kär i långa kläningar, sånna blir de många i sommar.  Hade en lång super fin klänning till min dotter dop. Hur vacker som häslt. (bild lite längre ner)




från gina tricot !!
som jag styla upp med mitt stora - Stella Macartney - halsaband !! Gorgeous <3
och lila nelly heels, efter tema lila vi hade.
  
(för större bild, klicka på bilden)



Kommentarer

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0