Underbar ansiksrengöring !!



Måste bara rekomendera denna ansiksrengöring från - Yves Rocher - och kommer från kollektionen som heter - Pure Calmille - som är en otrolig underbar rengöring. Man blir dessutom babylen i ansiktet och jämnar till ut ojämnheter i ansiktet.

Denna rengöring är i Gelé form som du endast andänvder med vatten. Perfekt för mig som är väldig lat när de gäller att rengöra ansikter från smuts och smink. Jag orkar inte hålla på med bomull och krämer, se till att ,man tar ordentligt över hela ansiktet så inga orenheter elr smink finns kvar i ansiket. Utan en liten klump som e mindre än en 50 öring samt vatten massera i runda cirklar i hela ansiktet som om de vore varnlig handtvål och sen de är klart :D .. inte svårare än så !!!

Den finns att köpa i din närmaste Yves Rocher butik elr på nätet ---> Yves Rocher Onlineshop

Ps: alla vänner som sover över hos mig och prövar denna rengöringsgelé undrar direkt vart jag köpt den. Och de blir förälskad i den lika fort som jag blev. Och majoriet kör på den med nu.. hihi Kul att man kan hjälpa till med tips :D ..



Har även tagit bild på min nuvarande Dagcreme som också är från - Yves Rocher - från kollketionen - Hyrda Spevific - som har en otrol Fuktgivande Kraft. Som ni vet så tjatar jag alltid på er om FUKT , för fukt är en av de viktigaste ansiktet behöver för att få denna vackra modell hy vi alla tjejer drömmer om.

Som ni vet så har jag andvänt mig av Eucerins fuktgivande dagcreme förr, det va för att det va vinet och på vinter är de juh oehört kallar än sommaren och då behöver ett fetare konsistens i cremen. Men nun med de vackra soldagarna vi haft så behöves de en tunnare creme. Först för att de inte ska se fettit ut i ansikte och för de andra så förstår hyn att på sommarn behöver tunnare creme pga värmen. Annrs blir de bara motsatt effekt.. blir för fettit i ansiktet och de fett som bli på hyn kan se till att man får finnar. NO GOOD !!! 

De gäller inte bara dag/natt creme gäller även Conselor och Fondation.  Allt på sommarn ska bli tunnare ;) allt från topp till tå .. :*


Kommentarer

Va tycks ??

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress: (om du har)

Skriv här din kommentar. :

Trackback
RSS 2.0